HTML

MAAARRIIOONN!

Hmmmm... Új élet, új arculat, új én... Talán téged is beújítsalak??XD

Friss topikok

Linkblog

Magyarázat a tegnapihoz(Képmutatás)

Tiagirl 2009.05.12. 19:22

Öhmmm......... Na szal...Jah! A képmutatás... Tegnap fölhozták,hogy ki lesz a zászlótartó erre tantóbácsi azt mondta, hogy az osztálytitkár válasszon. Na igen. Erre mindenki elkezdett elkezdett neki nyalizni. Én ki voltam akadva! Már csak azért sem nyaliztam! Meg is lett az eredménye. Csak meert N. nem akarta vállalni azért kértek fel engem... :@
Na, meg most elegem van az egyik "állítólagos" barátnőmből.:
Mellette ülök matek órán és ha véletlenül más mellé akarok ülni ő hisztizik stb...
Én hallgassam végig de ő engem nem hallgat végig.
Ha valamit nem akarok elmondani neki már csak azért is kiszedi belőllem azután meg röhög rajtam.
Az pedig végképp kiverte biztositékot, hogy ha ő mond nekem valamit és én csak úgy cinkosan célzok rá (úgyh hogy abból senki nem ért semmit) - ő már rögtön ordít velem. Én mondok neki valamit akkor ha neki úgy tetszik elmondja másnak... (ugye tesiterem? Utállaaaak!) És ha ezek után kicsit nincs kedvem jópofizni vele akkor még én hisztizem?  Na azt nézhetik! Elegem vaaaaaaaaaaaan!!!!!!!! Szal értitek? Na meek! Puuuuuuuuuuuszi!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tia-love-story.blog.hu/api/trackback/id/tr891117772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tiagirl 2009.05.12. 19:36:37

Tudtam, hogy ha más nem is TE! megértesz! Kispuszi! Nagypuszi! Puszipá! XD
süti beállítások módosítása