HTML

MAAARRIIOONN!

Hmmmm... Új élet, új arculat, új én... Talán téged is beújítsalak??XD

Friss topikok

Linkblog

Végre a saját gépemnél...

Tiagirl 2009.09.19. 19:59

Jajjistenem... Hát helló újra...

Olyan furcsa érzések kavarognak bennem...Azthiszem nem szeretném-kijavítanám magam-nem tudom teljes lelki épségben leírni... Beidéznék néhány részletet...

copiryght by: stephenie meyer...

Lehajolt, és finoman rányomta az ajkait a homlokomra, rövid azonnalisággal. A szemeim
becsukódtak."Vigyázz magadra." – lehelte, hűvösség ismét a bőrömön.
Egy gyenge, természetellenes szellő jött. A szemeim felvillantak. A kis juharfa levelei egy finom
szellővel megremegtek, miközben elhaladt mellettük.
Elment.
Remegő lábakkal, figyelembe sem véve a tényt, hogy a kis cselekvésem hasztalan lesz, követtem őt az
erdőbe. Az útjának nyomai azonnal eltűntek.Nem voltak lábnyomok, a levelek ismét mozdulatlanok
voltak, de gondolkodás nélkül tovább sétáltam. Nem tudtam semmit sem tenni. Tovább kellett
mennem. Ha befejezem a keresését, vége lesz.
Szerelem, élet, jelentés...vége.
Sétáltam és sétáltam. Időnek nem volt értelme, ahogy lassan nyomultam a vastag aljnövényzeten
keresztül. Órák teltek, de csak perceknek tűntek. Talán az idő megfagyott, mert az erdő
ugyanolyannak tűnt, akármerre mentem. Elkezdtem aggódni, hogy körbe-körbe járok, de tovább
mentem. Gyakran botlottam meg, és, ahogy az erdő sötétebb és sötétebb lett, egyre gyakrabban estem
el.Végül, átestem valami feketén, nem tudtam, miben, és lent maradtam. Átfordultam az oldalamra,
így tudtam lélegezni, és összegömbölyödtem a nedves páfrányon.Ahogy ott feküdtem, észrevettem,
hogy több idő telt el, mint gondoltam. Nem emlékeztem mennyi idő telt el alkonyodás óta. Mindig
ilyen sötét volt itt este?

Megálltam. Biztos voltam benne, hogy alapos
volt.Olyan lesz, mintha sohasem léteztem volna, ígérte.Éreztem a sima fából készült padlót a térdeim
alatt, azután a tenyereimet, amik az arcom bőréhez nyomódtak. Reméltem, hogy elájultam, de
csalódásomra nem vesztettem el az öntudatom. A fájdalom hullámai, amik korábban csak gyűltek,
most magasan ágaskodtak fel és elmostak a fejem fölött, miközben lehúztak engem.Nem bukkantam
fel.
OKTÓBER
NOVEMBER
DECEMBER
JANUÁR

Na ezekután mondjak mást??????????????????????????????????????????,

Talán csak ennyit:

                                          Jóéjszakát
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tia-love-story.blog.hu/api/trackback/id/tr161393288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása