HTML

MAAARRIIOONN!

Hmmmm... Új élet, új arculat, új én... Talán téged is beújítsalak??XD

Friss topikok

Linkblog

Hosszú idő után újra itt...

Tiagirl 2009.09.13. 09:35

Sziasztok!

Hát ide sem írtam emberemlékezet óta... Hogy az igazat mondjam nemcsak, hogy időm, hanem kedvem sem lett volna... De most újúlt erővel ittvagyok! Velem igazából olyan sok minden történt ez idő alatt, hogy ha most elkezdeném leírni valószínüleg sosem érnék a végére... Összefoglalva: Eléggé mozgalmas nyáriszünetem volt... Sok olyan embert ismertem meg akire az életem is rábíznám és erre-rájuk büszke vagyok! Sokan elitéltek az állítólagos barátaim közül, mert úgymond goth lettem... Nahát én kategóriába nem igazán sorolnám magamat... (Hmm anyuék megjöttek a boltból a magommal szempillantásnyi szünetet kérek:D) Naszóval esetleg a zenei ízlésem lett goth...Meg rock...

#1:Evanescence
#2:Within Temptation
#3:Eluveitie-OmnosXD

Ezeken kívül: Pokolgép, LaFee, Maradtam musicals fan..., U2, és egyebek...

Hm... Gondolom az eddigi olvasók kíváncsiak mi lett azzal a történettel ami miaatt eredetileg beindult ez a blog... Hát semmiXD

 

 

Ja új infó:

Mostanában furcsa akár rémnek is mondható álmaim vannak, gyerekek! Annyira kivagyok, hogy még a kör 2-t se bírtam végignézni! Pedig az elsőt végig röhögtem!! Minden nesztől szélütés kerülget, és mindentől megijedek... Hát így jártam anyátokkalXXXXXXXDD

SryXD HA ideges vagyok a hülyeséggel vezetem le....

 

Szóval: Nemérted ő sosem alszik!! Mindíg hall minket! Az álmokat nem! Nem halja! Aludnunk kell!!!XD

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tia-love-story.blog.hu/api/trackback/id/tr211378469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása