HTML

MAAARRIIOONN!

Hmmmm... Új élet, új arculat, új én... Talán téged is beújítsalak??XD

Friss topikok

Linkblog

:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@

Tiagirl 2009.09.15. 14:42

Hű na sziasztok!

De csesszétek ki milyen ideg napom volt... Na talán kezdem a tegnap blogolás utáni dolgokkal...

Tiszta ideg voltam, mert ú.l. lecseréltek, találtak nálam jobbat...:S
Aztán Zsuzsi néni hozott nekem meglepit:D Hazajött Regi...
Átmentünk föcit tanulni meg megprpóbáltam a fejébe verni az angolt...XDKisebb mint nagyobb sikerrel perszeXXDD
Aztán gyakoroltunk énekelni...A garázsban-szokás szerint-bejött anya, mondta, hogy menjünk ki, mert Kira hisztizik... Kimentünk! Erre kérdezi anya, miután Regi elment, h mit kupáztunk a garázsban?
én: ŐŐ...Talán énekeltünk? Mint mondtam...-ppf...-es arc.
ő:Ja azért mentetek ki mikor bementünk...
én:Ja mivel te mondtad...-rámnéz furán-Hát kösz, hogy nem bízol bennem! Igazán kösz, hogy ezt gondolod rólam...

Értitek? Én vagyok talán az egyetlen olyan az oszt.-ban aki nem iszik, nem drogozik, nem cigizik, nem pasizik, nem bulizik, sőt még a barátaimhoz is ritkán rövid időre megyek... Erre mit kapok? Cseszegetést... Piszkálódást... Ja! Meg bizalmatlanságot... Ez fáj...:S

Ma meg minden sz*r volt... Olyan... Woááááh hagyjuk... Talán később lehiggadok és leírom normálisan...
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tia-love-story.blog.hu/api/trackback/id/tr471383963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása