HTML

MAAARRIIOONN!

Hmmmm... Új élet, új arculat, új én... Talán téged is beújítsalak??XD

Friss topikok

Linkblog

Ehh...

Tiagirl 2009.09.14. 16:13

Na mizu emberek? Ahogy én úgy ti is eltűntetek? No, sebaj! Azért elmesélem a mai hulla mozgalmas napomatXD

Fölkeltem(pedig első órám lyukas volt...) kutyasz@rt szedtem a kutyám után.XD
Suli
Hazajöttem, kaja, pakolás(mert végre le lett cserélve a gagyi bohócos szőnyegXD eredeti levis-esreXXD)
Majd -Meglepii!- kutyasz@rt szedtem a kutyám után!XP
Na hát ilyen mozgalmas napom volt! Hullára élveztem... Tanulni még Föcit kell majd valaki csak megteszi helyettemXD

                                         Sziasztok:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tia-love-story.blog.hu/api/trackback/id/tr251381408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása