HTML

MAAARRIIOONN!

Hmmmm... Új élet, új arculat, új én... Talán téged is beújítsalak??XD

Friss topikok

Linkblog

A Suliban vagyok csak gondoltam beköszönök!:D

Tiagirl 2009.09.14. 13:19

Hy All!

 

Informatika órán ülök és ahelyett, hogy a feladatomat csinálnám ide írok! Föl vagyok háborodva! Vagyis én nem de a tanár igen!XD

Dehát ő mondta, hogy foglaljuk el magunkat! Na mindegy... Most olvastam pár ismerősöm blogját és megint el kapott az az érzés, hogy én  qrvára kicsi vagyok még hozzájuk... Hol tudnék én annyi baromságot összehordani úgy hogy az tök értelmesnek hasson? XD Na megyek mert barátnőmnek kell keresnem lord gagás képetXD Pusz!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tia-love-story.blog.hu/api/trackback/id/tr421380991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása