HTML

MAAARRIIOONN!

Hmmmm... Új élet, új arculat, új én... Talán téged is beújítsalak??XD

Friss topikok

Linkblog

Nem tudok írni hát itt egy dalszöveg...

Tiagirl 2009.04.05. 17:18

 

Voltak helyek, ahová mehettünk,
Voltak titkaink, melyeket senki nem ismert,
Ez egy ok de mégse tudom miért,
Nem tudom miért,
-//-
Azt hittem minden értem történt…
Refr.: Ki az a lány? Honnan jött?
Nem, ő nem lehet az, akit te akarsz,
Aki ellopta az én világomat,
Ez nem igaz, Ez nincs rendben,
Ez az én nappalom, s éjjelem,
Mellesleg, ki az a lány?
Az én életemet éli,
(Óh nem!) -//-
 Minden ugyan olyannak tűnik körülöttem,
De mikor újra körbe tekintek, látom minden megváltozott,
Nem álmodom,
Tehát nem tudom miért,
Nem tudom miért,
-//-
Ott van mindenhol ahol én akarok lenni…
Refr.
Én vagyok az egyetlen, aki megnevettetett,
Aki elvarázsol,
Szomorúvá tettelek, de nem kérek bocsánatot,
Azért amit tettünk, s azokért akik voltunk,
Nem sajnálom, nem fáj
Refr.

Hilary Duff- Who's that girl? /Ki ez a lány?/

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tia-love-story.blog.hu/api/trackback/id/tr971047871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása